Σύσκεψη για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Εκτύπωση

periferia

Κώστας Αγοραστός: «Η αιρετή Περιφέρεια σηκώνει το βάρος της τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας. Χρειάζεται όμως ένα βήμα συνεισφοράς απ’ όλους»

Τον συντονισμό των υπηρεσιών και των φορέων του τουρισμού ζήτησε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός σε σύσκεψη υπηρεσιακών παραγόντων στην έδρα της Περιφέρειας.

Η σύσκεψη είχε σαν στόχο τον προγραμματισμό για τη συμμετοχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας σε τουριστικές εκθέσεις για το 2013 αλλά και το πρόγραμμα τουριστικής προβολής συνολικά. Ο κ. Κ. Αγοραστός υπογράμμισε το γεγονός ότι οι πόροι της Περιφέρειας έχουν περικοπεί σημαντικά και ζήτησε τη συνεργασία όλων των φορέων του τουρισμού για την καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Ο τουρισμός αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομικής δραστηριότητας στη Θεσσαλία. Έχουμε καταρτίσει ένα σχέδιο για το πώς πρέπει να κινηθούμε στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Στόχος μας είναι η στοχευμένη προβολή του τουριστικού μας προϊόντος σε επιλεγμένες αγορές με μετρήσιμα αποτελέσματα. Η αιρετή Περιφέρεια σηκώνει αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο βάρος της τουριστικής προβολής, με συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις του εσωτερικού και του εξωτερικού και λοιπές προωθητικές ενέργειες, με διαφήμιση σε τουριστικά έντυπα και στο διαδίκτυο, με δημιουργία & παραγωγή έντυπου και οπτικοακουστικού υλικού και όλα αυτά με το μισό και πλέον κόστος από όσο στοίχιζαν τα προηγούμενα χρόνια. Εδώ όμως χρειάζεται ένα βήμα συνεισφοράς απ’ όλους. Θα πρέπει λοιπόν οι Δήμοι, τα Επιμελητήρια, οι Ξενοδοχειακές ενώσεις και γενικότερα οι επαγγελματίες του τουρισμού να συνεισφέρουν σ’ αυτή την προσπάθεια καθώς είναι και οι άμεσα ωφελούμενοι».

Στη σύσκεψη αποφασίστηκε η δημιουργία μιας επιτροπής απ’ όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Θεσσαλίας, η οποία θα συντονίζει τους φορείς και θα προγραμματίζει τη συμμετοχή στις τουριστικές εκθέσεις ενημερώνοντας παράλληλα όλους τους αρμόδιους φορείς.

Παράλληλα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα η Περιφέρεια Θεσσαλίας προκηρύσσει διεθνή διαγωνισμό για το Πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας προϋπολογισμού 813.008,13 ευρώ, μετά και την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαβούλευσης. Μέσω του προγράμματος αυτού οι επιδιωκόμενοι στόχοι της στρατηγική προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας είναι:

  1.  Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Θεσσαλίας
  2.  Αύξηση της πληροφόρησης για τις διαθέσιμες επιλογές (προορισμούς και δραστηριότητες) και με τον τρόπο αυτό αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των επισκεπτών αλλά και πιθανή άμβλυνση της εποχικότητας
  3.  Αύξηση των μεγεθών σε όρους επισκεψιμότητας και δαπάνης
  4.  Καλλιέργεια τουριστικής κουλτούρας και υποστήριξη των επαγγελματιών

Η αιρετή Περιφέρεια στοχεύει στην προβολή των παρακάτω προϊόντων:

Αντίστοιχα οι κύριες αγορές στις οποίες στοχεύουν οι ενέργειες προβολής είναι:

Το έργο «Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Θεσσαλίας» πρόκειται να υλοποιηθεί μέσω μιας σειράς ενεργειών, όπως αυτές καταγράφονται στο Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας και οι οποίες θα περιλαμβάνουν τους κάτωθι άξονες προτεραιότητας:

ΑΞΟΝΑΣ 1: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ  - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

ΑΞΟΝΑΣ 2: ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

  1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
  2. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

ΑΞΟΝΑΣ 3: ΕΚΘΕΣΕΙΣ

  1. ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
  2. ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
  3. ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  ή εναλλακτικά
  4. ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΑΞΟΝΑΣ 4: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

ΑΞΟΝΑΣ 5: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΛΙΚΟΥ

  1. ΛΟΓΟΤΥΠΟ
  2. ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΠΟΤ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
  3. ΓΕΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ
  4. ΕΝΤΥΠΟ ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
  5. ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
  6. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΛΙΚΟΥ
Share