Εμείς απλά επισημαίνουμε ότι η γραμμή της δυτικής Θεσσαλίας έχει εκσυγχρονιστεί ήδη και οι μελέτες για την ηλεκτροκίνησή της είχαν από καιρό προχωρήσει αρκετά και σε κάθε περίπτωση έγιναν πριν από τις αντίστοιχες μελέτες για την ανατολική Θεσσαλία.
Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα:
- 1. Ποιοι είναι οι μηχανισμοί που επέβαλαν τον διαχωρισμό σε δύο τμήματα του έργου της ηλεκτροκίνησης του Θεσσαλικού σιδηροδρόμου και μεθόδευσαν την προώθηση εκείνου του τμήματος που υστερεί μελετητικά και όχι του σύγχρονου τμήματος της δυτικής Θεσσαλίας που είναι μελετητικά ωριμότερο;
- 2. Αφού σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΟΣΕ το κόστος για την ηλεκτροκίνηση του τμήματος Βόλου-Λάρισα, με τη χρησιμοποίηση των υπαρχόντων υλικών στον ΟΣΕ, ανέρχεται μόλις στο ποσό των 11 εκατομμυρίων ευρώ, γιατί διατίθεται ολόκληρο το ποσό των 22 εκατομμυρίων στην ανατολική Θεσσαλία;
Μεγάλες είναι και οι ευθύνες του κ. Αγοραστού ο οποίος πρέπει να αποδείξει στην πράξη ότι οι εξαγγελίες του για ισόρροπη ανάπτυξη και καλλιέργεια περιφερειακής συνείδησης έχουν πραγματική αξία.
Το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων επισκέφθηκε σήμερα τον αντιπεριφερειάρχη κ. Μιχαλάκη καθώς και τον δήμαρχο κ. Λάππα και τους ενημέρωσε για τις εξελίξεις. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια για την ενημέρωση όλων των βουλευτών και σύντομα περιμένουμε, όπως μας είπε ο δήμαρχος Τρικκαίων, τη σύγκλιση σύσκεψης όλων των φορέων της δυτικής Θεσσαλίας προκειμένου να επανατοποθετηθεί το θέμα στη σωστή του βάση.