ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΒΥΡ. ΜΠΟΥΤΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ

Εκτύπωση

dsH οδός Τρικάλων ως μοναδική κεντρική αρτηρία εισόδου και εξόδου αλλά και βασική οδός για την ομαλή λειτουργία της πόλης πρέπει να είναι διπλής κατεύθυνσης, ήπιας κυκλοφορίας πλακοστρωμένη, περιορισμένης στάσης και τοποθέτηση παρκόμετρων.
Oι οδοί Ιωαννίνων, η Σιδηροδρόμου και το τμήμα της Kαστρακίου από δημαρχείο μέχρι μουσείο να είναι διπλής κατεύθυνσης και εκ περιτροπής στάθμευσης. Η οδός Κονδύλη από Ρήγα Φεραίου μέχρι Ευθυμίου Βλαχάβα μονόδρομος με κατεύθυνση την άνοδο.
Η οδός Κονδύλη από ρήγα Φεραίου μέχρι Πίνδου διπλής κατεύθυνσης και εκ περιτροπής στάθμευσης.
Η οδός Ευθ. Βλαχάβα να είναι διπλής κατεύθυνσης περιορισμένης στάσης.
Η οδός Ρόδου να είναι διπλής κατεύθυνσης και εκ περιτροπής στάθμευσης.
Οι οδοί Γ. Μασούτα και κατ' επέκταση Σοφοκλέους, οδ. Ράμμου διπλής κατεύθυνσης και εκ περιτροπής στάθμευσης.
Οι οδοί Δεληγιάννη και κατ' επέκταση, Χατζηπέτρου, Ηπείρου να είναι μονόδρομος με εκ περιτροπής στάθμευσης.
Η οδός Αβέρωφ να είναι μονόδρομος με εκ περιτροπής στάθμευσης.
Η οδός Μ. Αλεξάνδρου και κατ' επέκταση η οδός Ραμμίδη να είναι διπλής κατεύθυνσης και εκ περιτροπής στάθμευσης.
Η οδός Ελευθ. Βενιζέλου να είναι διπλής κατεύθυνσης περιορισμένης στάσης.
Απαραίτητα πρέπει όλοι οι υπόλοιποι δρόμοι που είναι μονόδρομοι να έχουν την ίδια κατεύθυνση.

Share