avramo.gif

  5.pngVivi.jpg5.png           

tsiaras_Leuteris.jpg  .jpg sioutas_ilias.jpg

Dimitra.gif

_Χριστίνα.jpg    Gkiata-_Efi.png    sakis_sinanis.png

.jpg Ziogas.png Roustanis_athan.png

eklogeslilampanteka.png  Mantzios_Vas.pngGiannoulas_Giannis.jpg                      manou_Panagiota.png  _Χρ.png  aggelou_panagiotis.png

                           

6_β.png

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Αβεβαιότητα για τα "κομμένα" τμήματα του Ε65

E-mail Εκτύπωση PDF

aytokinhtodromos244114Σε κατασκευαστική τροχιά είναι εδώ και ένα έτος τα έργα στους αυτοκινητόδρομους αλλά όχι και τα τμήματα που «κόπηκαν» είτε οριστικά είτε χρονικά....

Τα «κουρεμένα» τμήματα θα μας απασχολήσουν το επόμενο διάστημα όχι για την κατασκευή τους αλλά για το μέλλον τους.
Πρόκειται για τμήματα των Αυτοκινητόδρομων της Ολυμπίας Οδού και του Ε65. Στην Ολυμπία βγήκε από τη σύμβαση παραχώρησης όλο το δυτικό τμήμα από την Πάτρα μέχρι την Τσακώνα, ένα τμήμα με μήκος 180χλμ. Στον Ε65 «αναβλήθηκαν» τα τμήματα Λαμία-Ξυνιάδα και Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Εγνατία.
Ποια θα είναι η τύχη τους; Διφορούμενες είναι ακόμα οι απαντήσεις και οι υποθέσεις εργασίας προς το παρόν συμπυκνώνονται σε εξαγγελίες. Το ερώτημα είναι αν τα τμήματα αυτά αποτελούν μέρος του στρατηγικού πλάνου της χώρας για τις οδικές μεταφορές.
ΛΑΜΙΑ-ΞΥΝΙΑΔΑ
Έκπληξη προκάλεσε εξαρχής το κόψιμο αυτού του τμήματος που θα λειτουργούσε ως φυσικός τροφοδότης για τον Ε65. Με την σύνδεση με τον ΠΑΘΕ θα μπορούσε να έχει πολύ μεγαλύτερη ημερήσια κίνηση.
ΤΡΙΚΑΛΑ-ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ-ΕΓΝΑΤΙΑ
Εδώ τα πράγματα είναι επίσης δύσκολα. Με προβλήματα λόγω κακής χάραξης και αναγκαστικής επιλογής νέας το τμήμα αυτό πιθανότατα θα το δούμε στο ..απώτερο μέλλον. Έχει μήκος 60 χλμ αλλά περνά από μεγάλους ορεινούς όγκους και οι απαιτήσεις σε μεγάλα τεχνικά είναι πολλές εξασφαλίζοντας του μία θέση για το ..μέλλον. Λίγες οι ελπίδες να το δούμε να κατασκευάζεται την επόμενη πενταετία. Στα θετικά φυσικά το γεγονός πως υπάρχει σαν τμήμα μέσα στην αναθεωρημένη σύμβαση. Να σημειώσουμε πως το τμήμα αυτό τελικά θα τερματίζει στην περιοχή Κηπουργιό Γρεβενών.
ypodomes.gr

 

antalaktika1.jpg

Theoni.jpg

ABRAMOPOYLOS_256X214.gif

banner_avramopoulos_KTEO.jpg

KDAP_256X214.gif

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

selfhelpbanner.gif

 foties.jpg

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com