A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας για ΙΧ

E-mail Εκτύπωση PDF

auto 1Μέσα στα επόμενα 24ωρα το οικονομικό επιτελείο οριστικοποιεί τις αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν στα φετινά τέλη κυκλοφορίας.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι χαμένοι των αλλαγών θα είναι όσοι απέκτησαν από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά αυτοκίνητο άνω των 1.400 κυβικών καθώς θα υπάρξει αύξηση των τελών κυκλοφορίας που θα κληθούν να καταβάλλουν οι ιδιοκτήτες τους.
Την ίδια ώρα όπως αποκάλυψε το enikonomia.gr το μέτρο της απόσυρσης δεν πρόκειται να συνεχιστεί το 2016.
Τα πρόσθετα, έσοδα που θα προκύψουν από την αύξηση των τελών για τα οχήματα της παραπάνω κατηγορίας σχεδιάζεται να δοθούν ως μειώσεις των τελών για τους ιδιοκτήτες ΙΧ ηλικίας άνω των 5 ετών και πάνω από ένα όριο κυβισμού (π.χ. τα 1.600 ευρώ).
Η βασική αλλαγή που έρχεται είναι η θέσπιση κριτηρίου κυβισμού στην πρώτη κλίμακα, δηλαδή στα οχήματα που έχουν ταξινομηθεί από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά. Η κλίμακα θα προβλέπει την επιβολή πρόσθετου τέλους κυκλοφορίας για τα οχήματα άνω των 1.400 κυβικών. Το ποσοστό της αύξησης δεν έχει ακόμη καθοριστεί.
Για παράδειγμα θα επιβαρυνθούν με πρόσθετα τέλη οχήματα 1.600 κυβικών που σήμερα οι ιδιοκτήτες τους καταβάλλουν μηδενικά τέλη επειδή εκπέμπουν λιγότερους ρύπους από 100 γραμμάρια ή τέλη που δεν ξεπερνούν τα 130 ευρώ.
Η δεύτερη αλλαγή που έρχεται είναι η μείωση των τελών κυκλοφορίας για οχήματα που τα τέλη τους υπολογίζονται με βάση τη δεύτερη κλίμακα και είναι από ένα όριο κυβισμού και πάνω.
Για παράδειγμα ένας φορολογούμενος που έχει στην κατοχή του ένα όχημα 2.000 κυβικών καταβάλλει σήμερα 660 ευρώ και μετά τις αλλαγές αναμένεται να δει μείωση. Στόχος του οικονομικού επιτελείου είναι οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας να έχουν μηδενικό δημοσιονομικό αποτέλεσμα, δηλαδή να μην υπάρχει ούτε επιβάρυνση αλλά ούτε και ελάφρυνση συνολικά στους φορολογούμενους από τα τέλη.
Capital

 

EASTER_2024_CHAMBEROFTRIKALA_300x300_-_Αντιγραφή.jpg

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com