A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Απάντηση ΕΟΣΚ προς το Δημοτική Αρχή

E-mail Εκτύπωση
EOSK

Σε απάντηση του εγγράφου σας 30-11-12, περί κυκλοφοριακού προβλήματος, σας καταθέτουμε τις παρακάτω προτάσεις:

Όλοι μας γνωρίζουμε,(ο τοπικός – επαρχιακός πληθυσμός, ο τουριστικός κόσμος), ότι η Καλαμπάκα τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο της πόλεως της.

Αυτό οφείλεται στην παράνομη στάθμευση των αυτοκινήτων , (διπλό - παρκάρισμα) επί των  κεντρικών  οδών: Τρικάλων – Αρχής της οδού Πατριάρχου Δημητρίου – Ιωαννίνων –Βλαχάβας και κάθετων οδών πέριξ του εμπορικού κέντρου. Ημερησίως, οι ώρες αιχμής του κυκλοφοριακού προβλήματος είναι  από τις 11.00 π.μ  έως 14.30 μ.μ  και κάθε Παρασκευή πρωινές ώρες, έως 14.30 μ.μ, λόγω της εβδομαδιαίας λαϊκής αγοράς.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι: Συνεχείς καθυστερήσεις στην κυκλοφορία, σε συγκεκριμένα σημεία των παραπάνω οδών, λόγω μικρής διάρκειας παράνομης στάθμευσης των Ι.Χ αυτοκινήτων για την προμήθεια τροφίμων από τα εμπορικά καταστήματα ή για την φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων.

Αποτέλεσμα αυτών; των προβλημάτων είναι να έχουμε συνεχή διακοπή της κυκλοφοριακής ροής των οχημάτων, επικίνδυνο οδήγημα, καθυστερήσεις, κυρίως των μεγάλων τουριστικών λεωφορείων και Ι.Χ αυτοκινήτων,  ξένων επισκεπτών που  κατευθύνονται, μέσω του κέντρου της πόλεως, στα Μοναστήρια. Είναι απόλυτα βεβαιωμένο ότι αυτοί οι επισκέπτες δεν επιστρέφουν εκ νέου μέσω της πόλεως Καλαμπάκας, αλλά επιλέγουν για την επιστροφή τους τον ανατολικό Δρόμο των Μετεώρων ή την οδό Μετεώρων – Πίνδου  και ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

Α) Η οδός ΤΡΙΚΑΛΩΝ  και η οδός ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Διασχίζουν την πόλη κάθετα και την χωρίζουν στα δύο. Αποτελούν κυκλοφοριακά, τον πνεύμονα της πόλης.

ΠΡΕΠΕΙ να παραμείνει η κυκλοφορία ΔΙΠΛΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΣ.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΙΣΗ: Δεν αποτελεί τη λύση του κυκλοφοριακού η μερική μονοδρόμηση της οδού Τρικάλων, όταν η στάθμευση όλων των τροχοφόρων επιτρέπεται. Το πρόβλημα του διπλό – παρκαρίσματος θα  συνεχίσει να είναι υπαρκτό και εύκολο αριστερά -δεξιά του δρόμου, κατά τις ώρες αιχμής. Πιστεύω ότι το μόνο που θα πετύχουμε είναι προσωρινή ψυχολογική ικανοποίηση όλων μας. Οι επιπτώσεις του προβλήματος θα είναι πολλαπλάσιες των αναμενομένων. Όπως αδυναμία εισόδου με  προσωρινή στάθμευση των συμπολιτών μας, της πόλεως  και της ευρύτερης ορεινής περιοχής, άρα τους οδηγούμε στην Πόλη των Τρικάλων, οικονομικό μαρασμό του εμπορικού κόσμου της οδού Τρικάλων, απομάκρυνση των τουριστών έξω από την πόλη, κ.λ.π.

ΠΡΕΠΕΙ να απαγορευτεί η στάθμευση όλων των αυτοκινήτων και να επιτρέπεται μόνο η ολιγόλεπτη στάθμευση, «εκ περιτροπής σε μονούς και ζυγούς μήνες».

ΠΡΕΠΕΙ η αστυνόμευση, φύλαξη του χώρου εισόδου κάθε καταστήματος να γίνεται και με την συμμετοχή των ιδίων, των καταστηματαρχών.

Αυτό  προϋποθέτει: Οι ιδιοκτήτες  των καταστημάτων να μην παρκάρουν τα δικά τους Ι.Χ αυτοκίνητα μπροστά στην είσοδο του καταστήματος. (καθημερινά παρατηρούμε ένα και δύο αυτοκίνητα ιδιοκτητών να είναι παρκαρισμένα για 8-10 ώρες μπροστά στην είσοδο).

Αυτό σημαίνει: Κυκλοφοριακή αναβάθμιση, ομαλή διέλευση των οχημάτων μέσω του κέντρου της πόλεως με κατεύθυνση προς τα Μετέωρα  και επιστροφή, ήπια κυκλοφορία των οχημάτων προς τους παράπλευρους δρόμους της πόλεως. Χρειάζεται όμως:

1)  Εμπέδωση της κυκλοφοριακής συνείδησης  στους πολίτες.

2) Ιεράρχηση και κυκλοφοριακή οργάνωση.

3) κυκλοφοριακή σήμανση.

4) Δημιουργία χώρων στάθμευσης των τουριστικών Λεωφορείων.

5) Ενθάρρυνση δημιουργίας χώρων πάρκινγκ σε ακάλυπτους χώρους, για την εξεύρεση των 160 θέσεων πάρκινγκ  που θα χάνονται από την ΜΗ στάθμευση των οχημάτων επί της οδού Τρικάλων, Πατριάρχου Δημητρίου, Ιωαννίνων και Βλαχάβας.

Β ) Η οδός ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ  και η οδός ΒΛΑΧΑΒΑΣ, τέμνουν την πόλη κάθετα επί της Τρικάλων και την χωρίζουν στα δύο.

ΠΡΕΠΕΙ να παραμείνει η  κυκλοφορία  ΔΙΠΛΗΣ  ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΣ, για την εύκολη σύνδεση με το κέντρο της πόλης και την σύντομη πρόσβαση στις αντίστοιχες  συνοικίες.

ΠΡΕΠΕΙ να απαγορευτεί η στάθμευση, ΜΟΝΟ σε σημεία που εμποδίζεται η κυκλοφορία διπλής κατεύθυνσης, από την οδό Μετεώρων έως την οδό Φειδίου(έδρα της Ιεράς Μητροπόλεως Σταγών - Μετεώρων), αλλά να επιτρέπεται η ολιγόλεπτη στάθμευση, «εκ περιτροπής  σε μονούς και ζυγούς μήνες ».

Γ )  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ:

  1. Για τους επισκέπτες τουρίστες που επιθυμούν να παραμείνουν για μερικές ώρες στην πόλη μας, Πρέπει να δημιουργηθούν κατάλληλοι χώροι στάθμευσης, πέριξ του κέντρου, για Ι.Χ  αυτοκίνητα και τουριστικά λεωφορεία. Διαθέσιμοι ΥΠΑΙΘΡΙΟΙ χώροι υπάρχουν (επί των οδών Τρικάλων – Πατριάρχου Δημητρίου – Ιωαννίνων -Βλαχάβας)  όπως: στον Διβάνη ,στην οδό Σιδηροδρόμου- Ο.Σ.Ε , ΔΕΗ ,χώρο εμποροπανήγυρης,  οδό Μετεώρων, πλατεία πλατάνου-αγορά, Μουσείο. Να υπάρχει  κατάλληλη σήμανση ώστε να καθοδηγούνται  εύκολα οι οδηγοί, Έλληνες και Ξένοι τουρίστες.
  2. Για την εξεύρεση χώρου πάρκινγκ σε άλλα σημεία της πόλης πρέπει να δημιουργηθούν νέοι χώροι  στάθμευσης, αξιοποιώντας  τους ακάλυπτους  χώρους  των οικοπέδων.

Δ ) ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:

  • Πεζοδρομήσεις: μπορούν να γίνουν στους παράπλευρους συνοικιακούς δρόμους, δημιουργώντας οδούς ήπιας κυκλοφορίας, με σκοπό την πεζή μετακίνηση των συμπολιτών μας προς το κέντρο της πόλης αποβλέποντας ταυτόχρονα και στην αισθητική αναβάθμιση της γειτονιάς – περιοχής.`

Ε ) ΚΥΡΙΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ: ΕΙΣΟΔΟΥ - ΕΞΟΔΟΥ.

ΠΡΟΣ ΜΕΤΕΩΡΑ-ΚΕΝΤΡΟ: Από την οδό Τρικάλων - Πατριάρχου Δημητρίου και από την οδό Πίνδου – την οδό Μετεώρων προς Καστράκι.

ΠΡΟΣ  ΠΑΛΑΙΑ  ΠΟΛΗ:( Σοπωτό ). Από την οδό Σταγών, είσοδο από τον ανατολικό δρόμο προς Μετέωρα, με παράκαμψη από το  ύψος της Εκκλησίας Οσίων Πατέρων Μετεωριτών στην οδό Αγίου Στεφάνου, Λύκειο Καλαμπάκας, παλαιά – βόρεια πόλη.

ΠΡΟΣ ΔΥΤΙΚΗ  ΠΟΛΗ: Από την οδό Πίνδου, έξοδος προς Ιωάννινα.

Εάν θέλουμε  ΣΗΜΕΡΑ το ΟΝΕΙΡΟ όλων των Καλαμπακιωτών να κάνουμε πράξη, μπορούμε. Δηλαδή; 1) να λύσουμε το κυκλοφοριακό πρόβλημα και 2) να δώσουμε την δυνατότητα στους χιλιάδες, επισκέπτες – τουρίστες  να επιστρέφουν και να παραμένουν  στην πόλη μας. Αυτό σημαίνει οικονομική ανάκαμψη των επιχειρήσεων που άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται με το τουριστικό προϊόν και γενικότερα όλης της τοπικής  αγοράς.

ΦΑΜΙΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

  •   Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΦΑΑ Τρικάλων Πανεπιστημίου Θεσσαλίας..
  •   Πρόεδρος του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Καλαμπάκας.

ΓΡΑΦΕΙ: Ο ΦΑΜΙΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

 

EASTER_2024_CHAMBEROFTRIKALA_300x300_-_Αντιγραφή.jpg

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com