A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Μάρκετινγκ του τόπου για προβολή της Θεσσαλίας

E-mail Εκτύπωση PDF

meteoraΤην «επιστράτευση» της πλούσιας πολιτισμικής κληρονομιάς και της γαστρονομικής παράδοσης της Θεσσαλίας, με «εργαλείο» το μάρκετινγκ του τόπου, προτείνουν δύο ερευνητές για την προβολή κι ανάδειξη της περιοχής.

Όπως σημειώνει ο Νικολός Βογιαζίδης, εντεταλμένος διδασκαλίας Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και μέλος του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, η ελληνική περιφέρεια- και όχι μόνο- θα μπορούσε να επωφεληθεί τα μέγιστα, με τη χρήση των εργαλείων του μάρκετινγκ και του branding, δημιουργώντας μία αναγνωρίσιμη ταυτότητα και «προσωπικότητα» για τον κάθε τόπο.

«Εδώ και λίγο καιρό, η συζήτηση για το μάρκετινγκ του τόπου έχει γίνει ιδιαίτερα επίκαιρη στη χώρα μας: αφιερώματα σε εφημερίδες, ομιλίες στο youtube, ειδικές ημερίδες και δημοσιεύσεις σε εξειδικευμένα blogs προσελκύουν το ενδιαφέρον. Ωστόσο, η συζήτηση αυτή, ξεκινά μάλλον αργοπορημένα, αφού ήδη πολλές πόλεις και περιφέρειες στο εξωτερικό χρησιμοποιούν τα εργαλεία του μάρκετινγκ και του branding, επιδιώκοντας να δημιουργήσουν μια αναγνωρίσιμη ταυτότητα. Ειδικά για τις ελληνικές πόλεις και περιφέρειες η εξέλιξη της συζήτησης είναι ιδιαίτερα σημαντική αφού διαθέτουν σημαντικό συμβολικό κεφάλαιο το οποίο παραμένει ανεκμετάλλευτο» τονίζει χαρακτηριστικά ο Έλληνας ερευνητής.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Θεσσαλία ανήκει στις περιφέρειες αυτές, αφού παρουσιάζει σημαντικές δυνατότητες βελτίωσης της εικόνας κα της φήμης της.

Αντίστοιχα, ο τομέας της γαστρονομίας, σύμφωνα με το Νικόλα Καραχάλη, εντεταλμένο διδασκαλίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και επιστημονικό συνεργάτη του Εργαστηρίου, μπορεί να αποτελέσει έναν ειδικό άξονα προβολής για τη Θεσσαλία με πολλά πλεονεκτήματα.

Συνδέεται με τον τουρισμό αλλά και την αγροτική παραγωγή, δημιουργεί αισθήματα ταύτισης με έναν τόπο και αποτελεί τομέα που δεν απαιτεί μεγάλες επενδύσεις, τονίζει ο Έλληνας ερευνητής.

Πηγή: ΑΜΠΕ

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com