avramopoulos_I_kteo.jpg

1200x100.gif

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Καύσωνας: Πόσα ποτήρια νερό πρέπει να πίνετε καθη-μερινά

E-mail Εκτύπωση PDF

1a1a11potiriΟ καύσωνας έρχεται στη χώρα μας και εσείς πρέπει να αυ-ξήσετε σημαντικά το νερό και τα υγρά που κα-ναλώνετε μέ-σα στην ημέρα. ...

Κύμα καύσωνα αναμένεται να φτάσει τις επόμενες μέρες στη χώρα μας και οι εκτιμήσεις για τη διάρκειά του δεν είναι αισιόδοξες. Ειδικότερα, από τα τέλη Ιουλίου μέχρι τις αρχές Αυγούστου, η θερμοκρασία θα ξεπεράσει τους 40 βαθμούς Κελσίου στο μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας.
Έτσι, ο κίνδυνος αφυδάτωσης σε τόσο υψηλές θερμοκρασίες είναι μεγάλος. Προκειμένου να αποφύγετε κάτι τέτοιο χρειάζεται να πίνετε άφθονα υγρά και κυρίως νερό.
Πόσο νερό πρέπει να πίνω σε περιόδους καύσωνα
Με φυσική δραστηριότητα σε κανονικά επίπεδα, οι ειδικοί προτείνουν να πίνουμε 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα. Κανονικά η απώλεια υγρών από τον οργανισμό μας κυμαίνεται μεταξύ 2-2.5 λίτρων ημερησίως και οι ειδικοί προτείνουν για την αναπλήρωσή τους ως ιδανική ποσότητα τα 6-8 ποτήρια νερό, κάποια από τα οποία μπορούν να αντικατασταθούν από τσάι, καφέ, ποτά χωρίς ζάχαρη, χυμούς φρούτων, smoothies κ.ά. Ωστόσο, θα πρέπει να θυμάστε ότι τα ροφήματα με καφεΐνη έχουν διουρητική δράση οπότε καλό θα είναι να καταναλώνονται με φειδώ, ειδικά σε περιόδους που επικρατούν υψηλότερες θερμοκρασίες.
Το μεγάλο ερώτημα είναι πόσο νερό πρέπει να πίνουμε σε συνθήκες καύσωνα, όπου αφυδατωνόμαστε πιο εύκολα, με αποτέλεσμα να χάνουμε περισσότερα υγρά.
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA), σε περιόδους μέτριας περιβαλλοντικής θερμοκρασίας η πρόσληψη 2 και 2,5 λίτρων υγρών για γυναίκες και άνδρες αντίστοιχα (9 - 10 ποτήρια νερό περίπου των 240 ml), με μέτρια επίπεδα φυσικής δραστηριότητας, θεωρείται επαρκής. Το καλοκαίρι, ωστόσο, με τις υψηλές θερμοκρασίες οι συστάσεις τροποποιούνται και επιβάλλεται ακόμα μεγαλύτερη πρόσληψη υγρών (περίπου 1 λίτρο περισσότερο, ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία ή τα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας).
Επομένως, όταν υπάρχει έντονη φυσική δραστηριότητα, εκτός από τα 12 -14 ποτήρια που συνίστανται, ιδανικά είναι και τα ποτά για αθλητές τα οποία έχουν διαμορφωθεί ώστε να είναι πιο ενυδατικά από το κλασικό νερό. Αν όμως υπάρχουν συγκεκριμένα θέματα υγείας καλό είναι να συμβουλευτείτε το γιατρό σας και να μην κάνετε υπερβολές. Θυμηθείτε ότι «μέτρον άριστον».
Πως θα ελέγξω αν πίνω επαρκείς ποσότητες νερού
Αν δεν είσαι σίγουρος αν καταναλώνεις αρκετό νερό, δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Υπάρχεις τρόπος να το ελέγξεις. Μπορεί να είναι ένας ευχάριστος τρόπος αλλά είναι αποτελεσματικός. Ειδικότερα, πρέπει να κοιτάξεις το χρώμα των ούρων σου.
Αν έχει χλωμό και καθαρό χρώμα, αυτό είναι καλό. Εάν είναι σκούρο πορτοκαλί και μυρίζει, πρέπει να πιείτε περισσότερο.
Ας σημειωθεί ότι η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει κόπωση, πονοκεφάλους και ναυτία και μπορεί να έχει σοβαρότερες επιπτώσεις στην υγεία για τους πολύ νέους και τους ηλικιωμένους. Οι επιπτώσεις μπορεί να είναι τόσο σωματικές, με αποτέλεσμα το λήθαργο, όσο και πνευματικές προκαλώντας έλλειψη συγκέντρωσης.

 

Theoni.jpg

PerifereiaThess.jpg

ABRAMOPOYLOS_256X214.gif

Kinigitikos.jpg

banner_avramopoulos_KTEO.jpg

iΚΕΠ1.jpg

iΚΕΠ2.jpg

KDAP_256X214.gif

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com