POS

BEEFACTORiek-thessaliko

tetreada-2

saroy-flass-Banner-1

mouzaki-palas-hotel 2

laios cards

beefactor-2

tsotsola

Ntirogiannis

thraka

anesis

mamalis

Kiskinis

sto-xilaki

to-avlaki

editpc

eko-market

rapsodia

martsela-mpaz

psistiri

FOTO-ODISEAS

o-kokoras

kosta-famissi-hotel-L.3

cupcinoclip

mesoxori

karta-gas-1

koukourava

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα
skepsoudiaforetika
parathrhthrio seismon
antilogos-bunn
A+ R A-

Βροχή καταγγελιών: Απάτη με sms «φουσκώνει» τους λογαριασμούς - Χρεώσεις έως και 1.000 ευρώ

E-mail Εκτύπωση PDF

logo-smsTο τελευταίο  διάστημα  ενώσεις, καταναλωτών, όπως το ΙΝΚΑ και η ΕΚΠΟΙΖΩ, δέχονται... βροχή καταγγελιών από πολίτες που διαμαρτύρονται για φουσκωμένους...

λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας, εξαιτίας του βομβαρδισμού τους με sms από εταιρίες «φαντάσματα».

«Οι συγκεκριμένες εταιρίες δηλώνουν συνήθως ως έδρα τη Βουλγαρία και την Κύπρο και καλούν μαζικά ή στέλνουν γραπτά μηνύματα σε ανυποψίαστους καταναλωτές. Όποιος κάνει το... λάθος να διαβάσει το sms, να ακολουθήσει κάποιον σύνδεσμο ή να απαντήσει σε κλήσεις που οδηγούν σε ηχογραφημένα μηνύματα, "τιμωρείται" με υπέρογκες χρεώσεις. Εχουμε καταγγελίες ακόμη και για χρεώσεις ύψους 1.000 ευρώ μέσα σε λίγες ημέρες», αναφέρει ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Δημοκρατία», οι επιτήδειοι δρουν με πολλές διαφορετικές μεθόδους, ανάλογα με το... είδος της κομπίνας και το ποσό που επιδιώκουν να αποσπάσουν από κάθε καταναλωτή.

«Υπάρχουν τετραψήφοι/ πενταψήφιοι αριθμού που σε χρεώνουν ακόμη και αν δεν ανοίξεις το μήνυμα. Σε άλλες περιπτώσεις, ο αποστολέας προσπαθεί να δελεάσει το θύμα με δήθεν προσφορές ή διαγωνισμούς για σπίτια και ταξίδια, ώστε ο καταναλωτής όχι μόνο να διαβάσει το μήνυμα, αλλά να δώσει, σε επόμενο στάδιο, και τα προσωπικά στοιχεία του. Κατά μέσο όρο, η χρέωση για κάθε μήνυμα ή κλήση φθάνει τα δύο ευρώ» εξηγεί η νομική σύμβουλος της ΕΚΠΟΙΖΩ Μύρια Βάτζιου.

Σύμφωνα με τις ενώσεις καταναλωτών, το φαινόμενο της εξαπάτησης πολιτών (κυρίως ηλικιωμένων) μέσω τετραψήφιων / πενταψήφιων αριθμών και οργανωμένων τηλεφωνικών κέντρων βρίσκεται σε έξαρση, καθώς οι εταιρίες «φαντάσματα» έχουν βρει τρόπους να κρύβουν τα ίχνη τους.

«Σε μηνιαία βάση δεχόμαστε περισσότερες από 50 καταγγελίες, Ωστόσο, τα κρούσματα είναι πολλαπλάσια», επισημαίνει η κυρία Βάτζιου.

 

Πηγή: Δημοκρατία

lafazanis

xarisis-2

athllopolis-2017

fortounis

agora-2

klimataria

melissa

karagiannis-elin

oiko-market

dorodiafimisi

rapsody new

mallioras

PETRO-THERM

Xlivas

loutrrra

aliagas copy

kanalion-geysis-2

faltakas

karoutas

ipati1111

perivoli

vainas

holy-meteora

petranisSA

LAMDA2small

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που έχουμε αφιερώσει για να σας ενημερώνουμε.

                               Υπεύθ. Επικοινωνίας: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη

                               Τηλ. & Fax : 2432 400 094 - Κιν.: 698 24 94 413 -- e-mail: antilogos.news@gmail.com